Moje pasje...

Tak zatytułowałam mojego bloga...
A dlaczego ?
Po prostu... to co tutaj pokazuję to moje pasje.
Jak widać nie jest to jedna pasja, ale kilka.

Kilkanaście lat temu zafascynowałam się działką i roślinami.
Zaczynałam od takich najpopularniejszych kwiatów jak
floksy, ostróżki, rudbekie astry, aksamitki itd...
Ale od kilku lat stałam się wybredna,
i postanowiłam zamienić te kwiaty na takie,
które nie są tak popularne.
Można by rzec rarytasy, choć daleko mi do kolekcjonera.
Ale i tak jestem zadowolona z tego co mam.

Moimi ulubionymi roślinami są liliowce i róże.
Choć za każdym razem, gdy muszę coś robić w ich pobliżu,
jestem podrapana i psioczę, że je wyrzucę.

Ale na tym się tylko kończy... i dokupuję następne...



" Europeana"


"Gloria Dei"


"Kalmar"


"Kronenburg"


Róża bezimienna...

Komentarze

Obserwatorzy