Kartka na urodziny i wyróżnienie

Zrobiłam pierwszą kartkę kaskadową, ale odwrotną niż pokazuje większość na swoich blogach..
Mam nadzieję że osobie obdarowanej się spodoba... zresztą nie ma wyjścia... :)









No i spotkała mnie też niespodzianka... otrzymałam wyróżnienie :)
Bardzo dziękuję Kasi od której właśnie przywędrowało do mnie.




Tradycyjnie już trzeba napisać coś o sobie...  ja pisałam niedawno siedem rzeczy o mnie, więc jeśli ktoś chce poczytać to znajdzie to TUTAJ.

No i druga część zabawy to nominowanie kolejnych blogów do wyróżnienia.
Z tym to będę miała problem, bo ma być ich 10...
No cóż... postaram się :).. a więc wyróżnienia otrzymują :

1. Papierowa pasja
2. Elżbieta
3. Bogusia
4. Hania
5. Agata
6. Ilona
7. Aga
8. Guga

No i na tym koniec... wybaczcie że nie mam całej dziesiątki...

Komentarze

  1. Lovely card, so beautiful colors! Looks elegant!

    OdpowiedzUsuń
  2. Z pewnością się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna i elegancka karteczka, możesz być spokojna właścicielka na pewno będzie zachwycona.
    Bardzo dziękuje za wyróżnienie mojego bloga.

    OdpowiedzUsuń
  4. O! Dziękuję za wyróżnienie, jest mi niezmiernie miło. A kartka fantastyczna. Ja też robię w te stronę, w drugą mi jakoś nie pasuje. Świetna kolorystyka i te listki... ummm cudne

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam:) Bardzo dziękuję za wyróżnienie, to miło, że doceniłaś moje prace. Zrobiłaś piękną, elegancką kartkę, jeszcze nie próbowałam takich śliczności robić. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo delikatna - śliczna karteczka :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Bym zapomniała - dziękuję Ci ślicznie za wyróżnienie :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie dziękuję za wyrożnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo Ci Gabryśko dziękuję za wyróżnienie .....

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo Ci Gabryśko dziękuję za wyróżnienie .....

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Miło że zostawiłaś/eś ślad... dziękuję i zapraszam ponownie.

Obserwatorzy