Kolejna kartka i....



... i wyróżnienie...
Czytam komentarze i dowiaduję się że mój blog otrzymał wyróżnienie.
Jest mi niezmiernie  miło że ktoś do mnie zagląda i podoba się mój skromny blog.
W tym miejscu bardzo dziękuję Szalonaisa czyli szalonej Izie :)
Nie wiem czy jest szalona, ale robi piękne karteczki quillingowe.




Kolej teraz na nominowanie 15 blogów... no z tym to mam problem...
Cóż....proszę o wyrozumiałość, ale mam tyle blogów "na oku", że trudno wybrać te 15.

No i siedem rzeczy o mnie... hmmm... no dobra...


- matka, żona i babcia
- mam hopla na punkcie tego wszystkiego co pokazuję tu na blogu
- mam hopla na punkcie ogrodu i roślin
- mam hopla na punkcie róż
- mam hopla na punkcie robienia zdjęć
- niepoprawna marzycielka
- i uzależniona od komputera :)))


Jak widać , niezłe ze mnie ziółko :)))

Komentarze

  1. Bardzo podobają mi się Twoje karteluszki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj, mogłabyś podać mi twój adres mailowy- mam kilka pytań :)

    Finnuala
    www.quillingowo.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow! This is fantastic quilling. So beautiful, Ruth :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Very beautiful Easter card!!! Love the design and strong colors!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne są te kartki. A tych siedem cech, to tak jak by było o mnie ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Miło że zostawiłaś/eś ślad... dziękuję i zapraszam ponownie.

Obserwatorzy