Chwalę się...

... no muszę... :)))
Jak już pisałam wcześniej, spróbowałam trochę zabawy mediami i zrobiłam dwa tła mediowe... a potem dołożyłam kwiaty i inne drobiazgi, i wystawiłam kartki na wyzwanie na blogu sklepu Artimeno...  konkurencja była duża i silna, bo dziewczyny pokazały przepiękne prace...
Nie wygrałam ale dostałam wyróżnienie z którego  bardzo się cieszę.... jest to dla mnie sygnał, że mogę dalej próbować "mediować" jeśli tak to można określić...  dziękuję załodze Artimeno.
Moim następnym wyzwaniem jest zrobienie LO... właściwie to już jeden zrobiłam ale nie mam zdjęć bo dałam wnusi na 4 urodzinki... więc jeszcze wszystko przede mną... :)




Komentarze

  1. Gratuluję, bo karteczki są naprawdę zachwycające i próbować warto, a na LOsa doczekać się nie mogę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. I ja gratuluję serdecznie i dziękuje za odwiedziny u mnie;-) Uśmiechniętego walentynkowego dnia życzę.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Miło że zostawiłaś/eś ślad... dziękuję i zapraszam ponownie.

Obserwatorzy