Pierwsza z mediowym tłem...

Czas pędzi jak szalony.. dopiero były święta, a tu już prawie koniec stycznia...
Tak mnie ostatnio naszło, że trzeba by spróbować zabawić się mediami... dużo się naoglądałam, naczytałam no i postanowiłam zrobić sobie kartkę z mediowym tłem... dwie kartki... :) nie wiem czy mi wyszło dobrze, tak "profesjonalnie", ale mnie się podoba...  :)
A że w moim ulubionym sklepie trafiło się akurat wyzwanie z maską i pastami strukturalnymi, postanowiłam w nim uczestniczyć, bo już nie pamiętam kiedy coś robiłam na wyzwanie...

Wyzwanie oczywiście jest na blogu sklepu Artimeno...

A to pierwsza kartka z moich pierwszych prób... duży kwiat mój z foamiranu... :)






Komentarze

  1. Piękna. Skomponowana z niebywałym wyczuciem dodatków i kolorów. Ma to coś :-).
    Dziękuję za udział w "maskowym" wyzwaniu Artimeno. Kasia

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna, w mojej ulubionej kolorystyce, Gabi - cudo stworzyłaś!
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu Artimeno

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne tło wykonałaś, cała karteczka jest cudna!!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Miło że zostawiłaś/eś ślad... dziękuję i zapraszam ponownie.

Obserwatorzy