Trio...

Dzisiaj trzy kartki komunijne, różniące się tylko małymi szczegółami...







Komentarze

  1. Wszystkie trzy są śliczne Gabrysiu, może z niewielką przewagą tej drugiej. Świetna jest ta rameczka. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewciu, powiem szczerze, że mnie najbardziej podoba się ta druga :)

      Usuń
  2. Cudne kartki!!!
    Wykrojniki naprawdę prezentują się świetnie!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. niezwykle elegancko mi też ta druga najbardziej przypadła do gustu

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne te komunijne karteczki Gabi :)
    A teraz przeprosiny... pod ostatnim moim postem wpisałaś komentarz, za który bardzo dziękuję, ale nie wiem z jakiej przyczyny ... po nim zrobiła się ogromnych rozmiarów przerwa... prawie strona... Chciałam to jakoś zlikwidować i niestety musiałam usunąć twój komentarz razem z moją na niego odpowiedzią... jeszcze raz przepraszam... Nie śmiem prosić o kolejny wpis. Pozdrawiam cieplutko i po-stokroć przepraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładne tak delikatne

    OdpowiedzUsuń
  6. Urocze - najbardziej podoba mi się ostatnia :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Miło że zostawiłaś/eś ślad... dziękuję i zapraszam ponownie.

Obserwatorzy