niedziela, 4 grudnia 2011

Kartki

Witam...
Do moich pasji scrapkowo - graficznych które robiłam wyłącznie programami komputerowymi, dołączy teraz kolejna... kartki, ale wykonane ręcznie.
Będą to kartki robione po części quillingiem,  i trochę scrapkowo...  co mi wyjdzie... zobaczymy :)
Na początek zrobiłam  kilka kartek z racji nadchodzących Świąt Bożego Narodzenia...
Nie są doskonałe, ale zobaczcie sami i oceńcie...


To pierwsza kartka... dopiero się uczyłam zwijać  :)



A taką widziałam  na TYM BLOGU  i normalnie zgapiłam... :)



6 komentarzy:

  1. rewelacyjne są te kartki!
    Mam pytanie, na jaki klej się te elementy przykleja, bo jak widzę są prostopadłe do kartki?

    OdpowiedzUsuń
  2. Iva, to jest specjalny klej "magic"... jest mocny i szybko łapie.

    OdpowiedzUsuń
  3. By nowy tydzień minął Ci miło,
    wędruj ku słońcu z każdą swą chwilą…
    Życzę Ci, aby każdy dzień był miły.
    Jeszcze tylko, niech doda Słońcu trochę siły,
    by złotą koronę na swą głowę włożyło
    a chmury z deszczem, hen daleko, przegoniło...

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękuję za informacje:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki za podlinkowanie mojego bloga :) Cieszę się, że Mikołajek się spodobał :)

    Iza

    OdpowiedzUsuń
  6. No musiałam, bo to nie był mój pomysł :)

    OdpowiedzUsuń

Miło że zostawiłaś/eś ślad... dziękuję i zapraszam ponownie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...